۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

انتخابات نمایندگان شرکت شسکام برگزار میشود

به گزاش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران، سهامداران برای آشنایی با نحوه انتخابات، دستورالعمل اجرایی و روند برگزاری، به سامانه جامع انتخابات نمایندگان شسکام به آدرس http://evote.tci.ir/ مراجعه کنند.
بر اساس این گزارش، سهامداران، برای شرکت در انتخابات می بایست تا قبل از روز انتخابات، حتما یکبار وارد سامانه شده، برای رعایت ایمنی و جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی رمز عبور خود را تغییر دهند و نام کاربری- رمز عبور ورود به سامانه جامع انتخابات نیز، (کد ملی - کد ملی) است.
همچنین، کاربران باید اطلاعات خود به خصوص شماره تلفن همراه خود را در کادر مربوطه وارد کرده و تلفن همراه وارد شده می بایست با کد 91 یعنی متعلق به همراه اول باشد.
در غیر این صورت، حساب کاربری آن ها بمنظور جلوگیری از سواستفاده های احتمالی در روز انتخابات قفل شده و امکان شرکت در انتخابات را نخواهد داشت و بدیهی است در این حالت جای هیچگونه اعتراضی وجود ندارد.
همچنین، بر اساس این گزارش، در صورتی که امکان ورود به سامانه برای کاربری که رمز عبور خود را فراموش کرده و یا به دلایلی تا روز قبل از انتخابات به سامانه وارد نشده و سامانه برای ایشان قفل شده باشد، با نماینده IT استان خود تماس حاصل کرده و با ارائه مشخصات شناسنامه ای خود، درخواست رمز جدید کنند.
شایان ذکر است پس از تغییر رمز عبور، رمز عبور جدید برای وی پیامک شده و امکان ورود مجدد به سامانه فعال میشود.

بر اساس این گزارش، روند برگزاری فرایند انتخابات به شرح زیر است:
الف) مرحله ثبت نام کاندیداها: سهامدارانی که قصد اعلام کاندیداتوری دارند، بعد از ورود به سیستم، وارد «کارتابل انتخاباتی» شده و اعلام کاندیداتوری میکنند.
ب) کاندیداها در فرصت تبلیغاتی میتوانند با مراجعه به کارتابل انتخاباتی، صفحه تبلیغاتی خود را با ابزارهای موجود در سیستم، طراحی کرده و بارگذاری کنند.
ج) از این پس سهامداران شسکام با وارد شدن به سامانه انتخابات میتوانند صفحات تبلیغاتی کاندیداها را مشاهده کنند.
د) از آن جایی که سهامداران در روز انتخابات میتوانند به دو روش پیامکی و اینترنتی، رأی خود را ثبت کنند، می بایست آگهی انتخابات کاندیداها (کد کاندیداتوری، نام و نام خانودگی)، کد استان و دستورالعمل رای پیامکی را از نمایندهIT آن استان تقاضا کنند.
همچنین، رای پیامکی صرفا برای افرادی امکان پذیر است که شماره تلفن همراه خود را در اولین ورود به سامانه وارد کرده باشند.
ه) در روز رای گیری، کلیه سهامداران میتوانند از طریق کارتابل انتخابات خود، به صورت اینترنتی رای خود را ثبت کرده و یا به صورت پیامکی مطابق دستورالعمل مشخص شده در بند «د» آگهی منتشر شده، به کاندیدای خود رای دهند.

یادآوری میشود سهامداران برای ورود به سامانه جامع انتخابات شسکام به آدرس اینترنتی https://evote.tci.ir/ مراجعه کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

64062