۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

معاون فنی شرکت پست : توزیع رایگان مرسولات پستی روشندلان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، حسن نژاد معاون فني مديرعامل پست با اشاره به اين كه پست بعنوان يك نهاد اجتماعي به تمامي آحاد مردم خدمت رساني کرده و توسعه خدمات را به عنوان يك اصل مهم دنبال ميکند، اظهار داشت: براساس مقررات اتحاديه پستي جهاني پست هاي سراسر دنيا تعهد دارند تا مرسولات روشندلان عزيز كه سكوگرام خوانده ميشود را توزيع کند.
وي افزود: براين اساس پست ايران نيز موظف است تا به اين عزيزان خدمات با كيفيت ارايه نمايد و مرسولات آنها را  در نهايت سرعت و دقت توزيع كنند.
معاون فني شركت پست با بيان اين كه تامين رضايت مشتريان از اهداف شبكه پستي است، تاكيد كرد: هدف از اين سرويس مساعدت و ياري به روشندلان عزيز است.
وي با اشاره به اين كه منابع اطلاع رساني روشندلان محدود بوده و به صورت خط برجسته بريل تهيه ميشود، اظهار داشت: به علت آسيب پذير بودن نوشتار اين جرايد، متصديان امر قبول و توزيع نهايت دقت را در هنگام  قبول ،حمل و نقل، جا به جايي و توزيع اين گونه مرسولات معطوف ميكنند.
حسن نژاد همچنين در رابطه با لفاف بندي مرسولات سكوگرام نيز افزود: لازم است مرسولات در بسته بندي سلفون دار سربسته ارسال شود تا مانع از آسيب ديدگي علائم و نشانه هاي خط ويژه روشندلان طي عمليات پستي شود.
وي تاكيد كرد: روي اين مرسولات علاوه بر نگارش نشاني، ضروري است كدپستي گيرنده نيز به آدرس اضافه شود تا مرسولات با دقت و سرعت بيشتري توزيع شود.
معاون فني شركت پست توزيع به موقع سكوگرام را از تعهدات پست برشمرد و گفت: واحدهاي توزيع به محض ورود اين مرسولات طي همان روز آنها را توزيع کرده و به دست روشندلان عزيز ميرسانند.
حسن نژاد اظهار اميدواري كرد: شبكه پستي بتواند با ارائه خدمات با كيفيت به روشندلان رضايت بيش از پيش آنها را فراهم آورد.

نظرات : 0

ثبت نظر

84845