۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

پاسخ شرکت مخابرات ایران به اظهارات مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران، توضیحات ارائه شده به شرح زیر است:

تعرفه هاي جديد هنوز ابلاغ نشده است
١- تعرفه هاي جديد تلفن ثابت هنوز به شركت مخابرات ايران ابلاغ نشده است و اين شركت هزينه مكالمات را كماكان بر اساس تعرفه هاي گذشته محاسبه ميكند. لذا فرمايش جناب نوابي كه «اين ارقام بايد به حساب مردم برگردد» يك پيش داوري زودهنگام بود كه متاسفانه فقط باعث تشويش اذهان عمومي و آسيب رساندن به برند شركت مخابرات ايران شده است.
2- كميسیون تنظيم مقررات ارتباطات، يك نهاد قانوني و آگاه نسبت به قوانين و مقررات و اعضاء آن نيز، نمايندگان دستگاه هاي اجرايي و صاحب نظران دانشگاهي هستند و رياست آن هم بر عهده وزير محترم ارتباطات است و چنانچه بخواهد تعرفه های جديد را به شركت مخابرات ايران ابلاغ كند، همه ضوابط و قوانين مرتبط را بررسي و بعد از طي فرآيندهاي قانوني و اطمينان از درستي آن اقدام خواهد كرد. طبیعتا، شركت مخابرات ايران هم مجري قوانين خواهد بود.
3- آنچه در خصوص تعرفه هاي جديد از قول دبير محترم كميسون تنظيم مقررات ارتباطات اعلام شده، قانوني است و قانون گذار با اشراف به اين امر، تعديل تعرفه را در پايين ترين سطح، اعمال كرده است.

در پایان شركت مخابرات ايران انتظار دارد اكنون كه بعد از ١٣ سال قرار است تغييراتي در تعرفه هاي تلفن ثابت به منظور افزايش توان مخابرات در توسعه و سرمايه گذاري مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مشتركان اعمال شود، نخبگان و مسئولان محترم كشور به اين امر از زاويه كارشناسي و با نگاه به وضعيت اقتصادي كشور و تحولات فناوري هاي ارتباطات بپردازند و مانع اجراي آن نشوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

30524