۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

امضاء قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زائی روستائی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، این تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های غیردولتی واجد شرایط معرفی شده از سوی معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری از محل منابع صندوق توسعه ملی و با نرخ سود 10 و 12 درصد پرداخت میشود که 6 درصد آن توسط دولت و از محل قانون بودجه‌ سال 1395 بعنوان کمک‌های فنی و اعتباری و یارانه حمایت از تولید و کسب‌و‌کارها تأمین میشود.
بنابراین گزارش، منابع اختصاص داده شده طبق این قرارداد 3 هزار میلیارد ریال است که هریک از فعالان تولیدی روستائی متناسب با نیاز طرح‌ها و پروژه‌های خود میتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
این گزارش می افزاید، نرخ این تسهیلات در مناطق مرزی 10 درصد و مناطق محروم نیز 12درصد است که 6 درصد آن از سوی دولت در قالب یارانه سود تسهیلات تأمین میشود و فعالان واحدهای تولیدی مناطق مرزی و مناطق محروم به ترتیب صرفاً 4 و 6 درصد سود تسهیلات را میپردازند.
همچنین، این قرارداد در محل ساختمان مرکزی پست‌بانک‌ایران بین دکتر رضوی معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری، دکتر پورمحمدی معاون امور توسعه تولیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران امضاء شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

69105