۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

امکان مشاهده جزئیات سرویس دریافتی برای مشترکین اینترنت پرسرعت فراهم شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديویي، حسين فلاح جوشقاني افزود: شركتهاي ارائه‌كننده اين خدمات موظف هستند ضمن اطلاع‌رساني شفاف تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتريان، امكان مشاهده تمامي اطلاعات مربوط به سرويس فروخته شده را در پنل كاربري هر مشترك فراهم كنند.
وي با اشاره به اينكه بررسي و كنترل اطلاعات و جزئيات سرويس دريافتي در پنل كاربري توسط هر مشترك، افزايش شناخت از سرويس خريداري شده را به همراه دارد، تصريح كرد: مشتركين درصورت مشاهده مغايرت در سرويس خريداري شده با اطلاعات موجود در اين بخش (سرعت و حجم تعريف شده، هزينه‌هاي پرداخت شده و ...) ميتوانند از طريق مراجعه به سامانه پاسخگويي به شكايات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به آدرسwww.195.ir  و يا تماس با شماره تلفن ۱۹۵شكايت خود را ثبت و پيگيري كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

61948