۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

مدیر عامل زیرساخت: باید درپی ارائه خدمات نامطلوب به مشتریان جریمه بپردازیم

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مهندس محمد جواد جهرمي معاون وزير رييس هيات مديره و مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت كه در جلسه ارتباطات بين الملل معاونت بهره برداري و مديريت شبكه و معارفه جمعي از مديران جديد شركت ارتباطات زيرساخت سخن گفت، با اعلام اين مطلب افزود: درست است كه حاكميتي هستيم اما بايد به سراغ مشتري برويم و علاوه بر پاسخگويي به مشكلات، رضايتشان را جلب و از آنان قدرداني كنيم.
وي تصريح كرد: انتظاربنده در اين چارچوب اين است كه ما بايستي SLA با مشتريان داشته باشيم و كيفيت خدماتمان را بالا ببريم حتي جريمه هم براي كيفيت نامطلوب بپردازيم.
مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت  اضافه كرد : بايد تحول را از خودمان شروع كنيم و خود را پاسخگو به اپراتورها بدانيم تا آنها نيز به مردم و كاربر نهايي پاسخگو باشند.
مهندس جهرمي تاكيد كرد: اقتصاد مقاومتي و شبكه ملي اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد يافت و امروز انتظارات از شركت ارتباطات زيرساخت بالاست و تكليفي كه بر عهده ما گذاشته شده است بسيار سنگين است.
مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت با اشاره به رشد چشمگير پهناي باند ديتا گفت: در سال 88 پهناي باند 13 گيگ با سه ميليون كاربر بود كه خرداد 92 به چهارو نيم ميليون مشترك با 72 گيگ رسيد و اين نشان ميدهد زيرساخت رشدي را با توجه به بازار تجربه كرده است، اما يكباره در سال 92  با جهش در شمار كاربران اين آمار به 34 ميليون كاربر پهن باند در كشور رسيد كه اين فشار مضاعفي به زيرساخت وارد كرد كه خوشبختانه بخش توسعه، نگهداري شركت از اين آزمون سربلند بيرون آمد.
معاون وزير، رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت خاطر نشان كرد: اين دستاورد تلاش همکارانمان بود كه وقت گذاشتند تا سرويس خوب و با ارزش به مردم ارائه شود، تكليف ما توسعه شبكه ملي اطلاعات است و يكي از سرويس هاي اين شبكه اينترنت است كه با نظارت دقيق تر كيفيت سرويس ها بهتر ميشود و ما براي رسيدن به اين مهم نيازمند يك آغاز مجدد به سمت هدف بزرگتر هستيم كه  لازمه آن آوردن نيروهاي تازه نفس با كار جديد و ايده هاي جديد به اين سمت است و ما براي اين كار نياز به تحول و اصلاح فرآيندها در ديتا داريم.
در آغاز مراسم مهندس اسماعيل رادكاني معاون بهره برداري و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت با تقدير از مديران سابق و خوشامد گويي به مديران جديد اين حوزه گفت : ما برنامه هايي براي تعديل ساختار معاونت و ساماندهي امور مشتريان داشتيم و اين تغييرات در راستاي ساماندهي ساختار شركت ارتباطات زيرساخت است.
وي در ادامه گفت: اين افتخار است كه امروز همه مسئولان كشور اعتقاد راسخ دارند كه حوزه ICT پيشران و موتور محركه توسعه در كشور است.

نظرات : 0

ثبت نظر

60337