۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

آسیاتک سطح ارائه خدمات اینترنتی خود را در ایران ارتقاء میدهد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، برای ارتقاء سطح ارائه سرویس های اینترنتی این شرکت و در راستای جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)،  مراکز تماس دو شهر مشهد و کرج ارزیابی شده و ارزیابی مرکز تماس یزد نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.
جایزه کیفیت آسیاتک (Asiatech Quality Award)، یک مدل اقتباسی از مدل جایزه ملی کیفیت، مدل بنیاد کیفیت اروپا، مدل ارزشیابی اپراتورهای برتر و مدل اصلاح شده جایزه ملی تعالی و الزامات شرکت آسیاتک است.
وظیفه این این مدل ارزیابی و بهبود عملکرد سه بخش اصلی حیات شرکت آسیاتک است که شامل: مراکز فروش، پشتیبانی و تماس است.
بر اساس این مدل، هر ساله نمایندگان آسیاتک (مراکز فروش، پشتیبانی و تماس) مورد ارزیابی و پایش قرار میگیرند. این دوره ارزیابی که شامل برنامه های افتتاحیه، برگزاری دوره های آموزشی، ارائه اظهارنامه، ارزیابی و اعلام نتایج آن است، از فروردین ماه تا مرداد ماه هر سال انجام و در پایان با مراسم اختتامیه آن به نمایندگان برتر جوایز نفیسی از طرف دبیرخانه AQA اهدا ميشود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

30654