۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

مقایسه قیمت های 9 اپراتور ارایه دهنده اینترنت پرسرعت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، رشد روز افزون جمعیت کاربران شبکه جهانی، رشد سرویس دهندگان اینترنت را در پی داشته است که فضای رقابتی را به نفع مصرف کننده کمی تغییر داده است .

سایت خبری وایمکس نیوز طی دو ماه گذشته گزارشهایی از تعرفه شرکت های سرویس دهنده اینترنت پرسرعت ارائه کرده و در این گزارش مقایسه ای ساده بین سرویس های اپراتورهای مختلف انجام داده است تا امکان انتخاب دقیق تر برای کاربران اینترنت در ایران فراهم شود.

 

مقایسه سرویس های 128 کیلوبیت بر ثانیه :


 

 

*اعداد ذکر شده در ستون قیمت ها  به قیمت هر گیگابایت از سرویس اشاره دارد و برای مشخص شدن هزینه ی هر طرح تنها کافی است قیمت اعلام شده ی هر گیگابایت را در حجم اعلام شده ضرب کنید.

چیدمان جدول از ارزان ترین به سمت گران ترین سرویس است.همانطور که مشاهده می کنید دامنه ی قیمت به ازاء هر گیگابایت 2200 تومان آغاز شده و تا 5 هزار و 218 تومان ادامه پیدا کرده است.

 


 

 

 

در دومین جدول هم فقط به ذکر قیمت 1 گیگابایت ترافیک اضافه اشاره شده است . لازم به ذکر است که قیمت ترافیک اضافی در حجم های بالاتر، نرخ پایین تری دارد.

با کلیک روی اسامی سرویس دهندگان میتوانید به جدول تفصیلی قیمت ترافیک اضافی دسترسی پیدا کنید. 


آسیاتک

 

پارس آنلاین

 

پیشگامان

 

داتک

 

شاتل

 

صبانت

 

مخابرات

 

های وب

 

*در نهایت لازم به ذکر است که این دسته بندی صرفا بر اساس هزینه سرویس ها انجام شده است و کیفیت ارائه سرویس ممکن است با توجه به قوانین و شرایط هر شرکت متفاوت باشد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

86323