۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

شانزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات برگزار شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، شانزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به رياست وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با شركت اعضاي ستاد از جمله رئيس امور زيرساخت‌ها و خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و مجريان هفت پروژه اقتصاد مقاومتي وزارت و دبيران كميته‌هاي‌ اقتصاد مقاومتي دستگاه‌هاي تابعه برگزار شد.

در اين جلسه دكتر واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته تأكيد كرد: با توجه به اهميت و اجراي پروژه‌هاي اقتصاد مقاومتي، مجريان پروژه‌هاي اين وزارت بايد وضعيت موجود اقدامات و ريزپروژه‌هاي هر پروژه اعلام گنند و در صورت وجود موانع و مشكلات احتمالي در جهت اجرايي نمودن آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 وي همچنين در ادامه جلسه افزود: براي اقداماتي كه بازه زماني آن بيش از پايان سال جاري مي باشد، خروجي ملموس را انتهاي سال احصاء و ادامه آن به عنوان پيشنهاد سال آتي به دبيرخانه ستاد پيشنهاد شود.

گفتني است كه در ادامه اين جلسه مجريان هر يك از هفت پروژه اقتصاد مقاومتي در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گزارش پيشرفت را ارائه كردند.

نظرات : 0

ثبت نظر

50668