۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

دنیای امن و تازه‌ دوم برای کودکان ایرانی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، مهمترین مباحث مطروحه امروز در محافل دولتی و خصوصی مرتبط به فضای مجازی، ایجاد بستری امن و پاک برای کاربران ایرانی به خصوص برای کودکان و نوجوانان است، برای اینکه از همان ابتدا بتوان فرهنگ صحیح استفاده از ابزار و خدمات ارتباطی را آموزش داد.
مجموعه‌ انارستان که چند سالی است در رابطه با این موضوع بصورت تخصصی برای رده سنی کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند توانسته راه حلی ارائه دهد تا نگرانی سرپرست خانواده‌ها مرتفع شود. 
راه‌حل این مجموعه ارائه سیم‌کارت کودک و نوجوان با پیش‌شماره ۰۹۹۰ که دروازه‌ امنی برای ورود به دنیایی از محتوا و برنامه‌های تخصصی کودکان و نوجوانان است. 
مروجی مدیرعامل انارستان در تشریح این خدمت و محصول تازه با اشاره به اهمیت وجود یک زمین حاصل‌خیز و پر از محتوا و اپلیکیشن برای رشد سالم ذهن کودکان و نوجوانان، می‌گوید: معتقدیم پدران و مادران ایرانی با وجود یک درگاه ارتباطی سالم و امن از نظر خطرات محتوایی و نرم‌افزاری، می‌توانند فرزندان خود را در دنیای بزرگ و رنگارنگ انارستان، شادمان و آسوده ببینند.
سیم‌کارت نوجوان که با همکاری همراه اول و با یک گیگابایت اعتبار هدیه برای اینترنت پرسرعت (3G) به نوجوانان داده می‌شود، می‌تواند به محیط زندگی و یادگیری و فراغت سازنده و شاد برای بچه‌ها تبدیل شود.
فروشگاه اندرویدی نارکت، سرویس ویدیویی نارشو با محتوای آموزشی و سرگرمی، دنیایی از بازی با عنوان نارلیگا و... تنها بخشی از این زندگی دوم پاک و رنگارنگ برای کودکان و نوجوانان است.

نظرات : 0

ثبت نظر

57246