۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

دریافت تندیس زرین و شش ستاره توسط روابط عمومی همراه اول

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه ۳۰ تيرماه در پنجمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی ايران که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد، از روابط عموميهای برتر كشور با اهدای تنديس و نشان ويژه تقدير بعمل آمد.

بارت دی وریس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در پیامی که به این مراسم ارسال کرده بود از اقدام فعالان روابط عمومی کشور برای انتخاب روابط عمومیهای سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را بعنوان یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و بستر رسیدن به سرآمدی مطرح کرد.

در اين همايش كه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزيابی روابط عموميهای برتر كشور بر اساس مدل تعالي EFQM، روابط عموميهای سرآمد در سه سطح زرين (كسب حداقل ۷۰۰ امتياز)، سيمين (كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰)  و بلورين (كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول كه در ارزيابيهای صورت گرفته امتيازات لازم را كسب كرده بود، ضمن معرفی بعنوان روابط عمومی سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تنديس زرين و نشان تعالی شش ستاره دريافت كرد.

در اين مراسم هوشمند سفيدی دبير کل پنجمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی، با بیان اینکه ظرفیت فعلی روابط عمومیها پاسخگوی نیاز کشور نیست، با تأکید بر استفاده روابط عمومیها از الگوی روابط عمومی سرآمد، آن را الگویی متوازن توصیف کرد که میتواند همه جنبه‌های عملکردی و ساختاری ارتباطی را در سازمان مدیریت کند.

گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM يك استاندارد اروپاييست كه بعنوان ابزاری قوی برای سنجش ميزان استقرار سيستمها در سازمانهای مختلف بكار گرفته ميشود.

در این مراسم احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، دکتر کریم زارع رئیس مجمع تخصصی نخبگان، وحید مرندی مقدم معاون سازمان استاندارد ایران و دکتر خورشیدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی کردند.

نظرات : 0

ثبت نظر

29348