۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

فراخوان حضور استارت‌آپ‌ها در دومین همایش شهر هوشمند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، از کلیه استارت‌آپ‌های فعال در عرصه سرویسهای عمومی و شهری دعوت میشود تا تاریخ 10 مرداد با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» به نشانی www.ictstartups.ir نسبت به ارائه درخواست شرکت در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند در تاریخ‌ اول و دوم شهریورماه اقدام کنند.

به این منظور، کسب‌وکارهای نوپا که موضوع فعالیت‌ آنها به هر نحو با خدمات عمومی و شهری مرتبط است، مانند سیستم حمل و نقل، خدمات عمومی، سرویسهای واقعیت افزوده، مسیریابی، نقشه، برنامه‌های مرتبط تلفن همراه، اطلاع‌رسانی و سایر موارد، میتوانند درخواست حضور در نمایشگاه شهر هوشمند را از طریق بخش خدمات در سامانه اینترنتی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» به نشانی www.ictstartups.ir ارسال کنند. قبل از ارسال درخواست، لازم است اطلاعات مؤسسین و استارت‌آپ شامل مشخصات، توضیحات و اطلاعات تماس در این سامانه ثبت شده باشند.

همایش شهر هوشمند، فرصت مناسبی جهت تعامل با مدیران اجرایی شهری و سازمانها در حوزه فناوری‌ اطلاعات است و در آن ایده‌های مرتبط با خدمات شهری در حضور مدیران و سرمایه‌گذاران مورد بررسی قرار میگیرد. در حاشیه این همایش نمایشگاهی برگزار میشود تا شرکتهای فعال در این حوزه بتوانند محصولات و خدمات خود را در معرض دید مدیران و کارشناسان قرار دهند. بدنبال همکاری دبیرخانه این همایش و «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا»، استارت‌آپ‌های منتخب میتوانند بطور رایگان از این فرصت جهت معرفی کسب‌و‌کار خود به طیف قابل‌ توجهی از مدیران دولتی و بخش خصوصی بپردازند. این همایش در روزهای اول و دوم شهریورماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

استارت‌‌آپ‌هایی که علاقمند به حضور در این نمایشگاه هستند لازم است اطلاعات استارت‌آپ خود و موسسان آن را پیش از ارسال درخواست بطور کامل در سایت مرکز ثبت کرده باشد. لذا مؤسس یا مؤسسان استارت‌آپ، ابتدا پروفایل خود شامل مشخصات، توضیحات، مهارتها و اطلاعات تماس دقیق را بر اساس نقش خود در استارت‌آپ ثبت می‌کنند. سپس با ثبت‌نام استارت‌آپ و تعیین اعضای آن میتوانند جهت حضور در این نمایشگاه درخواست دهند.

متقاضیان برای ارسال درخواست می‌توانند به آدرس http://www.ictstartups.ir/fa/service/15731 مراجعه کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

43277