۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

کسب رتبه سیمین دو ستاره توسط آسیاتک

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، آسیاتک به عنوان مطلوب­ترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی اینترنت سریع (ADSL ) با کسب 71.94 از حداکثر 100 امتیاز ممکن، موفق به پیشی گرفتن از کلیه شرکت های صنعت IT در کشور و دریافت گواهینامه رتبه سیمین دو ستاره در رتبه­بندی اتاق بازرگانی ایران شد.

این گزارش حاکی استرتبه بندی اتاق بازرگانی ایران  هر سال پس از بررسی و ارزیابی بیش از هزار شرکت و سازمان فعال درکشور اعلام می­گردد. رویکرد ارزیابی این رتبه بندیدر سه محور خود اظهاری، ارزیابی بر مبنای صحه­گذاری اطلاعات اظهار شده و تجزیه و تحلیل آن­ها، ارزیابی نتایج بر مبنای روندها به همراه  مقایسه با میانگینها وبهترین­ها و اهداف توسعه­ای می­باشد. توجه ویژه به نگاه سیستمی، همسویی با نظام ها و مدل های بین المللی رتبه بندی، ایجاد تعهد به جاری سازی مقررات و قوانین، تسهیل نیل به اهداف توسعه­ای و افق 1404 از اصول بنیادین در طراحی نظام های رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران می­باشد.

گفتنی است چندی پیش شرکت انتقال داده­ های آسیاتک در مراسم روز جهانی کیفیت (18 آبان­ماه) نیز موفق به دریافت گواهی چهارستاره از سوی معاونت اجرایی رئیس جمهور شد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

19293