۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر

تداوم روند صعودی شاخص کل فرابورس ایران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نماد‌های «کگهر»، «ذوب»، «دماوند» و «میدکو» امروز دوشنبه 9 اردیبهشت 98 به ترتیب بیش از 9 ، 6 ، 5 و 3 واحد تاثیر مثبت بر شاخص کل داشتند و در عبور این نماگر از ارتفاع 2600 واحدی بیش از سایر نمادها سهیم بودند.

رصد سایر نماد‌های فرابورسی نیز نشان می‌دهد که در روزی جاری دو نماد «حسیر» و «توریل» به ترتیب بیشترین افزایش و کاهش قیمت روزانه را به خود اختصاص داده‌اند و «ذوب»، «بزاگرس» و «سمگا» پُربازدید‌ترین نماد‌ها در معاملات امروز شده‌اند.

از طرف دیگر، در میانه هفته دوم معاملاتی اردیبهشت 642 میلیون سهم به ارزش 2 هزار و 435 میلیارد ریال در مجموع دو بازار اول و دوم میان معامله‌گران دست‌به‌دست شد که نماد «ذوب» در این میان بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را در اختیار گرفت.

به‌علاوه، بازار پایه نیز امروز شاهد داد‌وستد 722 میلیون سهم به ارزش 2 هزار و 9 میلیارد ریال در مجموع سه تابلو خود بود.

همچنین بازار ابزار‌های نوین مالی که در آن اوراق بدهی، اوراق تسهیلات مسکن و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) معامله می‌شود، امروز شاهد خرید و فروش 18 میلیون ورقه به ارزش یک هزار و 814 میلیارد ریال بود و نماد «اعتماد» با بیش از 264 میلیارد ریال ارزش، بیشترین ارزش معاملاتی در این بازار را از آن خود کرد.

در نهایت در پایان معاملات امروز یک میلیارد و 551 میلیون ورقه به ارزش بیش از 6 هزار و 426 میلیارد ریال در مجموع بازار‌های فرابورس دادو‌ستد شد که حجم معاملات نسبت به روز گذشته میزانی از افزایش را نشان می‌داد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

39668