۱۴۰۳ دوشنبه ۰۹ مهر

افزایش حجم و ارزش معاملات فرابورس ایران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نماد «ذوب» با حجم معاملات بیش از 337 میلیون سهم به ارزش بیش از 602 میلیارد ریال امروز بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را در میان تمامی بازار‌های فرابورس به خود اختصاص داد و نماد «کی بی سی» متعلق به شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال بیشترین افزایش قیمت و نماد بازگشایی شده «کتوکا» مربوط به شرکت دارو‌سازی سبحان انکولوژی بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد.

 معاملات سهام در بازار اول امروز شنبه 21 اردیبهشت 98 با داد‌وستد 150 میلیون سهم به ارزش 502 میلیارد ریال پیگیری شد و 790 میلیون سهم به ارزش 2 هزار و 573 میلیارد ریال نیز در بازار دوم خرید و فروش شد.

 در ادامه، بازار پایه در روزی که گذشت به استقبال معامله 746 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 857 میلیارد ریال رفت.

 در سمت دیگر بازار، مجموع حجم معاملات اوراق بدهی، اوراق تسهیلات مسکن و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) در روز جاری در بازار ابزار‌های نوین مالی به 44 میلیون ورقه رسید که ارزش این حجم از معاملات 2 هزار و 83 میلیارد ریال بود.

 همچنین شاخص کل فرابورس ایران در روزی که گذشت با 16 واحد کاهش در پایان معاملات در سطح 2589 واحدی قرار گرفت که معاملات منفی در نماد‌های «مارون»، «ذوب» و «هرمز» بیشترین تاثیر را بر اُفت امروز آیفکس بر جای گذاشت.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

22795