۱۴۰۳ جمعه ۰۱ تیر

سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان به ایران آمد؛ ASUS ROG Swift Pro PG248QP

ICTPRESS - ایسوس با هدف ساخت سریع‌ترین مانیتور گیمینگ TN مخصوص ورزش‌های الکترونیک یا همان eSports، مانیتورROG Swift Pro PG248QP  را معرفی کرده است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایسوس در ایران، این مانیتور گیمینگ به‌طور خاص برای کسانی که بازی‌های شوتینگ اول شخص آنلاین مانند Valorant ،Overwatch 2 ،Apex Legends  یا Counter-Strike را بازی می‌کنند، طراحی شده است. علاوه بر این، مانیتور PG248QP برای بازی‌هایی مانند League of Legends ،DOTA 2  و هر عنوان آنلاین دیگری با نرخ فریم بالا نیز مناسب است.

 

 

مانیتور ROG Swift Pro PG248QP، یک مانیتور گیمینگ 24 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080، نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده سریع 540 هرتز و زمان پاسخگویی 0.2 میلی‌ثانیه است. این مانیتور دارای پایه ارگونومیک است که با قابلیت تغییر اندازه باعث کاهش اشغال فضای روی میز می‌شود تا بدین ترتیب هنگام تلاش برای هدف‌گیری سریع در بازی، مانع دایره حرکتی ماوس شما نشود.

سریع‌ترین مانیتور گیمنگ دنیا دارای دو پورت HDMI 2.0، یک پورتDisplayPort 1.4 با DSC و یک هاب دو پورت USB است. لازم به ذکر است که استفاده از پورت‌های HDMI 2.0، نرخ تازه‌سازی نمایشگر را به 240 هرتز محدود می‌کند و برای استفاده از نرخ تازه‌سازی 540 هرتزی فقط نیاز به استفاده از پورت DisplayPort 1.4  دارید.

 

این مانیتور از نسل جدید پنل TN استفاده می‌کند. اگرچه اکثر گیمرها پنل‌های TN را فناوری قدیمی مانیتورهای گیمینگ می‌دانند، اما نسل جدید این پنل‌ها همچنان بهترین گزینه برای دستیابی به بالاترین نرخ تازه‌سازی در بازی‌ها به شمار می‌رود.

در منوی OSD مانیتورROG Swift Pro PG248QP گزینه‌هایی برای کنترل روشنایی، کنتراست و نور پس‌زمینه وجود دارد و با تنظیم درست می‌توانید به کیفیت تصویر قابل قبولی برسید.

حال اگر می‌خواهید بازی تا حد امکان سریع اجرا شود و با گیم‌پلی فوق‌العاده روان، برتری نسبت به رقبا داشته باشید و در نهایت از نظر کیفیت ساخت، نگرانی نداشته باشید، هم‌اکنون می‌توانید سریع‌ترین مانیتور گیمینگ دنیا را با گارانتی اصلی در ایران تهیه کنید و جزو نخستین کسانی باشید که از تجربه گیمینگ سریع و روان لذت می‌برند. 

نظرات : 0

ثبت نظر

84855