۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

شركت پیشگامان فناوري اطلاعات ايساتيس، چابک در توليد نرم افزار

به گزارش ICTPRESS ؛ استمرار مطالعات و تحقیقات و همچنین توجه به جديدترين تكنولوژي‌ها و متدولوژي هاي موجود موجب شده است که نرم‌افزارهای تولیدی اين شرکت، همواره به لحاظ کیفیت در بهترین سطح ممکن بوده و با توجه به نیازهای اصلی کاربران پیاده سازی شود.
مديرعامل شركت پیشگامان فناوري اطلاعات ايساتيس شركت پیشگامان ايساتيس در اين باره گفت: يكي از زيرمجموعه هاي گروه پيشگامان است و فعاليت آن در حوزه نرم افزاري است. فعاليت اصلي اين شركت به دو بخش انجام پروژه های گروه پیشگامان و توليد محصولات نرم افزاری تقسيم مي شود. تا به حال اين شركت موفق به طراحي و توليد نرم افزارهایی در حوزه هاي مختلف شده است كه از مهم ترين آنها می توان به  نرم افزارهای مدیریت سهام "پرداد"، مدیریت فرآیند آموزش "آكسون"، مدیریت هوشمند مدارس "پرنیان مدرسه" و سامانه کارتهای اعتباری پیشگامان "سیکاپ" نام برد.
در مورد نرم افزارهاي رونمايي شده شركت، توضيح دهيد.
احمدرضا محمديدر ادامه بيان كرد: امروزه بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی به بهره گیری از بستر اینترنت برای انجام کارهای خود روی آورده اند. بنابراین با توجه به نیاز مدیران، دبیران، دانش آموزان و والدین نرم افزار تحت وب مدارس "پرنیان مدرسه" که از برترین محصولات شرکت است پیاده سازی شده است و تاکنون در 340 مدرسه استان یزد و استان های دیگر اجرا شده است و امیدواریم در سال تحصيلي جديد بر تعداد این مدارس افزوده شود.
سیستم مبتنی بر وب پرنیان مدرسه جهت اطلاع رسانی نمرات، حضورو غیاب و برنامه درسی به والدین و ارتباط بین دانش آموزان مدارس مختلف با یکدیگر و شرکت درانجمن های علمی مجازی طراحي شده است و داراي قابليتهايي همچون ارائه نمرات، حضور و غیاب و برنامه درسی از طریق اینترنت و سیستم پیام کوتاه است.
وي ادامه داد: تاکنون  فعاليتمان محدود به استان يزد و دو استان دیگر بوده ولي در سال تحصيلي جديد قصد داريم اين نرم افزار را به مدارس تمام استانهای كشور ارائه كنیم.
ارزشيابي مستمر دانش آموزان، افزايش ارتباط والدين با مديران و معاونان، تقويت ارتباط دانش آموزان با يكديگر، تقويت ارتباط دانش آموزان با دبيران، تقويت راه هاي مشاركت دانش آموزان در كارهاي جمعي،     افزايش روحيه پژوهشگري در دانش آموزان و تقويت خلاقيت در دانش آموزان از مهمترین مزاياي این نرم افزار است.
سیستم یکپارچه کارتهای اعتباری پیشگامان (سیکاپ) نيز يكي ديگر توليدات اين شركت است كه با هدف ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی پرسنل یک سازمان به صورت الکترونیکي و با تکنولوژی RFIDو عملکرد آفلاین طراحی و پیاده سازی شده است.
برخی از ویژگی های بارز سیکاپ شامل مدیریت اشخاص حقیقی و حقوقی و ثبت حساب بانکی برای اشخاص، مدیریت کاربران و گروه های کاری و سطوح دسترسی، مدیریت دستگاههای کارتخوان و دستگاههای شارژ، مدیریت فروشگاههای طرف قرارداد و تخصیص کارت خوان و چاپ قرارداد، افتتاح حساب، صدور و فعال و غیرفعال کردن کارتهای اعتباری، اتصال دستی خارج بازده زمانی به دستگاههای  POSاز طریق خط تلفن، مدیریت حساب های سرفصل و پرداخت و تسویه حساب فروشگاه، تهیه انواع گزارشات از جمله گزارش فروش فروشگاه ، اتصالات POS، خرید و بسياري موارد ديگر مي شود.
به تازگي نرم افزار جديد آکسون AXON"" طراحي كرده ايد و هم اكنون در گروه پيشگامان در حال اجراست. بيشتر در مورد اين نرم افزار بگوييد.
نرم افزار آكسون AXON"" از مجموعه نرم افزارهاي واحد آموزش است كه مدیریت فرآيند آموزش در سازمان را طبق استاندارد بین المللی 10015 انجام مي دهد. اين نرم افزار به نيازسنجي، طراحي، اجرا و اثربخشي آموزش در سازمانها مي پردازد. هم اكنون اين نرم افزار در شركت پيشگامان در حال اجراست و قصد داريم به زودي آن را وارد بازارکشور کنیم.
آيا تا به حال اطلاع رساني در مورد اين نرم افزار داشته ايد؟
بله، به تازگي با برگزاري همایشی با عنوان "نشست تخصصی پیاده سازی استاندار بین المللی 10015" و با حضور مديران منابع انساني و آموزشي سازمانهاي بزرگ، به معرفي استاندارد و نرم افزار پرداختيم و خوشبختانه با استقبال خوبي از سوي مديران مواجه شد.
مزيت شركت شما نسبت به شركت هاي نرم افزاري ديگر چيست؟
شايد يكي از ويژگي ما اين است كه عضوي از گروه پيشگامان هستيم و در صورت نياز به خدمات دیگر حوزه IT مي توانيم از شركت هاي عضو گروه كمك بگيريم و مكمل همديگر باشيم. تمام شركت هاي گروه همچون زنجير به يكديگر متصل هستند و مي توانيم براي پياده سازي پروژه هاي بزرگ سرمايه گذاري كنيم.
آيا براي بالا بردن سطح تخصصی پرسنل خود اقدامي انجام داده ايد؟
بله، تا به حال براي پرسنل دوره هاي آموزشي مختلفي برگزار كرده ايم و هم اكنون نيز دوره آموزشي "MVC"كه تكنولوژي جديد برنامه نويسي است در حال برگزاري است.
آيا مجوزی از شوراي عالي انفورماتيك و سازمانهاي مرتبط در حوزه نرم افزار داشته ايد؟
بله، ما در حال حاضر رتبه سه شوراي عالي انفورماتيك در زمينه تولید نرم افزار و مجوز نظام صنفی رایانه ای استان را داریم. 
چند سال است عضو پارك علم و فناوري يزد هستيد؟ آيا اين عضويت براي شما فوايدي داشته است؟
از همان اوايل تأسيس پارك علم و فناوري يزد عضو پارك  شديم و خوشبختانه اين عضويت براي ما مزاياي بسياري داشته است كه از جمله آن ها شرکت در نمایشگاه ها با حمایت پارك بوده است.
يكي از مهم ترين نمايشگاه هاي داخلي در حوزه IT نمايشگاه الكامپ است، آيا شركت شما نيز در اين نمايشگاه یا نمایشگاه های دیگر شركت كرده است؟
بله، هر ساله پيشگامان همرا با مجموعه هاي خود در نمايشگاه الكامپ شركت مي كند و ما نيز در اين نمايشگاه حضور داشته ايم و تا به حال اين حضور براي ما بسيار مفيد بوده است ولي انتظار داريم اين نمايشگاه تاثيرگذارتر باشد. ما تاکنون در نمایشگاه CeBitآلمان، Gitexدوبی، بنگلور هند و فناوری های پیشرفته ایران در سوریه و نمایشگاه های داخلی مثل نمایشگاه اصفهان، مشهد، قشم، یزد شرکت کرده ایم.

نظرات : 0

ثبت نظر

55404