۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام برگزار می‌شود

به گزارش ICTPRESS ؛ سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رسانی( ايران تلکام ۲۰۱۲) با حضور شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۱ مصادف با ۱۴ تا ۱۷ نوامبر ۲۰۱۲ در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد.
نمایشگاه تلکام که سال‌هاست به عنوان بزرگ‌ترین رویداد و گردهمائی در بخش مخابرات و ارتباطات کشورمان جایگاه خود را یافته و تثبیت شده، تاکنون دوازده دوره متوالی و به صورت بین‌المللی با حضور فعال ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی مطرح کشورمان مرتبط با زمینه‌های موضوعی نمایشگاه و همچنین شرکت‌های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت، توسط شرکت پالار سامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است.
برگزاری منظم و مطابق با برنامه پیش‌بینی شده، از این نمایشگاه، چهره‌ای موفق ساخته که با اقبال بخش صنعت مخابرات و ارتباطات، دست‌اندرکاران و کارشناسان مواجه شده است.
مطابق این گزارش، اطلاع‌رساني اين نمايشگاه آغاز گرديده است و انجام مراحل ثبت نام از متقاضیان مشارکت در تلكام ۲۰۱۲ بزودي صورت خواهد گرفت.
شرکت‌ها و علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات و جزئيات بيشتر مي‌توانند از طريق تلفن، فاكس و يا نمابر با ستاد برگزاري نمايشگاه تماس حاصل كنيد.
همچنین وب سایت اختصاصی نمایشگاه نیز در دسترس است.

نظرات : 0

ثبت نظر

79814