۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

موبایل، عکاسی ورزشی و اخلاق عکاسی

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، فرشاد عباسی، جاوید نیکپور، نعیم احمدی و محمدامین جمالی از عکاسان صاحب‌نام ورزشی همراه علی کاوه پیشگسوت عکاسی ورزشی، در دومین روز برگزاری این جشنواره به موضوع عکاسی ورزشی خواهند پرداخت.

این میزگرد  از ساعت ۱۸:۰۰ روز پنج‌شنبه پنجم اردی‌بهشت ماه ۱۳۹۲ در سالن vip پردیس سینمایی ملت آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه خواهد یافت.

بخش تخصصی نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، مسائل گوناگون مرتبط با رسانه‌های نو، شبکه‌های اجتماعی، موبایل و عکاسی با آن را در قالب سخنرانی و میزگرد در سالن VIP این جشنواره برگزار می‌شود و هدف از آن آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان و همچنین نگاهی چالشی و آینده‌نگر به مسائل مرتبط با رسانه‌های نو، موبایل و تصویربرداری با آن اعلام شده است.

از آنجا که عکاسی با موبایل هم در ورزش‌گاه‌ها و هم توسط ورزش‌کاران رواج
یافته و  امکانات دوربین‌های موبایل‌های پیشرفته نیز رو به رشد است یکی از این نشست‌ها نیز به عکاسی ورزشی اختصاص یافته است.

نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از امروز چهارم آغاز شده و تا ششم اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۹ بعد از ظهر در پردیس سینمایی ملت تهران در حال برگزاری است.

نظرات : 0

ثبت نظر

89215