۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

مدیر عامل آسیاتک از جشنواره ستاره های فناوری ایران تندیس گرفت

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی آسیاتک، در جشنواره ستاره هاي فناوري که تنها جشن فرش قرمز حوزه فناوري کشور به شمار مي رود، هیات داوران ششمین جشنواره ستاره های فناوری پس از بررسی های کارشناسانه به سبب ارائه خدمات و سرویس های نوین در حوزه اینترنت پرسرعت ستاره زرین نوآوری را به شرکت انتقال داده های آسیاتک اهدا کرد.
براساس این گزارش هیات داوران ششمین دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران به سبب حضور مستمر و توانمند، ستاره زرین شخصیت برجسته این دوره از جشنواره را به محمد علی یوسفی زاد مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک اهدا کرد.
بنابراین گزارش برای چهارمین سال متوالی است که آسیاتک با حضور در این جشنواره موفق به کسب برترین شرکت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت کشور می شود.
سال گذشته نیز دو تندیس زرین پنجمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، در بخش نوآوری و محبوبیت به شرکت انتقال داده های آسیاتک اهدا و به عنوان اپراتور برتر سرویس دهنده خدمات اینترنت پرسرعت سال 1392 انتخاب شد.
در مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران که  با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با رای هیات داوران، براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته در یکسال گذشته و به سبب نوآوری و عرضه خدمات نوین، همچنین محبوبیت در میان کاربران، شرکت آسیاتک عنوان محبوبترین و خلاقانه ترین شرکت ارائه اینترنت پرسرعت در سال 93را از آن خود کرد.
به طور کلي نامزدهاي مورد نظر در جشنواره ستاره هاي فناوري ايران در چهار گروه فناوري اطلاعات، فناوري ارتباطات، فناوری رباتیک، دانش بنیان دسته بندي مي شوند که در اين دسته بندي از ارائه دهندگان کالا، خدمات، نوآوري ها، چهره هاي نامدار و همچنين آينده سازان فناوري کشور تقدير به عمل آمد.

نظرات : 0

ثبت نظر

67914