۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

قرارداد 4500 کارگزار مخابرات روستایی منعقد شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، این شرکت در پی اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر پرداخت حق بیمه کارگزاران مخابرات روستایی و قرارداد مستقیم با آنان، ضمن شناسایی همه کارگزاران مشمول طرح در سراسر کشور، آمادگی خود را برای عقد قرارداد از طریق شرکت خدمات اول مخابرات (از شرکت های زیرمجموعه گروه) اعلام کردکه تا پایان فروردین ماه 94، 4 هزار و 500 نفر مراجعه و قرارداد خود را ثبت کردند.
بنابراین گزارش، شرکت مخابرات ایران به منظور بیمه این گروه در سال های گذشته تاکنون مبلغ 35 میلیارد تومان به عنوان حق کارفرما به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده و نسبت به تسویه حساب آن سازمان اقدام خواهدکرد.
این گزارش می افزاید: شرکت مخابرات ایران به عنوان یک شرکت مادر تخصصی که با حدود هزار کارشناس اداره می شود، تامین نیروی انسانی مورد نظر واحدهای اجرایی را از طریق شرکت خدمات اول مخابرات که یک شرکت زیرمجموعه گروه مخابرات است، تامین می کند.
بر اساس همین گزارش، شرکت خدمات اول مخابرات تاکنون نسبت به تأمین 28 هزار نیروی انسانی مورد نیاز مخابرات اقدام کرده است و این شرکت، متعهد به اجرای مصوبات قانونی و قانون کار است.
روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از همه کارگزاران مخابرات روستایی که تاکنون برای امضای قرارداد به شرکت های مخابرات استانی مراجعه نکردند، خواست هر چه سریعتر در این زمینه اقدام کنند.
همچنین، حقوق، مزایا، سنوات و حق بیمه 4 هزار و 500 نفری که قرارداد را امضا کردند تا پایان فروردین ماه 94 پرداخت شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

45672