۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

احتمال حضور رییس جمهور در همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت

به گزارش ICTPRESS به نقل از «پایگاه خبری سومین همایش دفاتر پیشخوان خدمات دولت»، سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به احتمال زیاد با حضور و سخنرانی ریاست محترم جمهوری دکتر حسن روحانی برگزار خواهد شد.
این همایش قرار است حدود نیمه اول اردیبهشت ماه با حضور مقامات و مسوولان دولتی و بخش خصوصی برگزار شود. 
تاکنون تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تعدادی از وزیران دولت یازدهم از جمله وزیر کشور، بهداشت، آموزش و پرورش، استاندار تهران وهمچنین نمایندگانی از نهادهای دولتی و بخش خصوصی به این همایش دعوت شده اند.
«مهندس علیرضا فیض بخش» ریاست ستاد حمل و نقل سوخت کشور رییس این همایش و «مهندس علی فلاح» دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت دبیر سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت خواهند بود. 
این همایش با هدف ارتقاء آگاهی های دستگاه های اجرایی و مردم در قبال مزایا ، ابعاد و آثار اقتصادی و اجتماعی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی در سراسر کشور، تبیین جایگاه دفاتر پیشخوان در دولت الکترونیک و ارتقاء روند واگذاری خدمات دستگاه های دولتی و بخش عمومی غیردولتی به دفاتر پیشخوان دولت،معرفی خدمات واگذار شده و ارائه پتانسیل و زیرساختهای ایجاد شده در شبکه دفاتر پیشخوان دولت و معرفی خدمات جدید واگذار شده و ارائه قابلیت و زیرساخت های ایجادشده در شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی برگزار خواهد شد.
سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان دولت روز سه شنبه 22 اردیبهشت 94 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

86259