۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

شبکه دو سیما و دورهمی مادرانه در برنامه از مامان بگو به تهیه کنندگی مریم نیکانلو

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در واقع هدف برنامه این است که مادرانی که کانون خانواده خود را حفظ کرده و یک خانواده مسنجم دارند و برای زندگی خود مدیریت و برنامه ریزی می‌ کنند، به عنوان الگوی موفق معرفی شوند.

در این برنامه مادران موفقی از بین هنرمندان، شعرا، نویسندگان و یا حتی بانوانی که در منزل خود فعالیت می‌ کنند، لحظاتی جذاب و خودمانی را بر آنتن زنده تلویزیون روایت می کنند.

در این دورهمی، گپ و گفت های جذابی صورت میگیرد، بازی هایی توسط مجری مطرح می شود تا شناخت مهمانان نسبت به هم که اکثرا دوستی های عمیق با یکدیگر دارند سنجیده شود؛ فرصتی برای کسب تجربیات جدید مهیا می شود.

 

 


«هزار و یک‌شب» برش هایی از یک کتاب

با هدف معرفی کتاب و نویسنده به صورت نقاشی روی شیشه، «هم‌خونه» با موضوع گفت‌وگو بین مادربزرگ‌ها و نوه‌ها و سایر اعضای خانواده، «شیرین بیان» ویدیوهای جذاب ارسالی مادربزرگ ها با گویش های مختلف، « مثل یک کوه» و .... ازجمله بخش‌های این برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی مریم نیکانلو در گروه خانواده شبکه دو در حال پخش است و از آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان ویژه برنامه از مامان بگو به صورت روزانه بعد از اذان مغرب حوالی ساعت نوزده با آیتم های جدید پخش خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

14480