۱۴۰۳ شنبه ۰۲ تیر

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ از قابلیت افکت در پیام‌ها تا جستجوی سراسری هشتگ

ICTPRESS - تلگرام در به‌روزرسانی اخیر خود قابلیت‌ جستجوی هشتگ در کانال‌ها، افکت‌های جدید، دیدن پیام بدون سین کردن و مواردی دیگر را معرفی کرده‌ است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، با به‌روزرسانی جدید تلگرام، می‌توانید افکت‌ها (جلوه‌های متحرک) را به پیام‌های ارسالی اضافه کرده، کپشن‌ را به بالای رسانه‌ فرستاده، با استفاده از هشتگ‌ها در کل کانال‌های تلگرام جستجو کنید و مواردی دیگر که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

افکت‌های پیام

پیام‌ها در چت‌های خصوصی اکنون می‌توانند با جلوه‌های متحرک ارسال شوند که وقتی گیرنده چت را باز می‌کند، پخش می‌شود. 

۶ افکت رایگان برای همه کاربران وجود دارد و کاربران نسخه پریمیوم صدها افکت را در دسترس خواهند داشت.برای افزودن جلوه به پیام‌های خود فلش ارسال را نگه داشته و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

انتقال کپشن به بالای رسانه

از امروز می‌توانید کپشن رسانه‌های ارسالی خود را در بالای آن قرار دهید.
برای انجام این کار، رسانه‌ مورد نظر را انتخاب کرده، کپشن را بنویسید، فلش ارسال را نگه داشته و گزینه‌ «move captain up» را انتخاب کنید تا مکان آن تغییر کند.

 

طراحی منو جدید ذخیره شماره تلفن‌ها

با زدن روی یک شماره تلفن در صفحه گفت‌و‌گو، منو با طراحی جدیدی باز خواهد شد. این منو، گزینه‌هایی برای ارسال پیام، شروع تماس و یا افزودن شماره به عنوان مخاطب دارد.

 

جستجوی هشتگ

از سال ۲۰۱۵، قابلیت استفاده از هشتگ‌ها برای جستجوی آسان فراهم شده است. در به‌روزرسانی جدید هشتگ‌ها سراسری خواهند شد. یعنی هشتگ‌ها به صورت سراسری در کل کانال‌های تلگرام قابل جستجو هستند.

 

 

کوتاه کردن نقل قول‌ها

از این پس می‌توانید پیام‌های خود را با پنهان کردن بخش‌هایی از متن در داخل بلوک‌های نقل قول جمع شونده، کوتاه‌تر کنید.

 

دیدن پیام‌ها بدون سین کردن

در نسخه جدید تلگرام دسکتاپ، می‌توان پیام‌ها را بدون سین کردن مشاهده کرد.

برای استفاده از این ویژگی، باید قبل از اینکه چت مورد نظر را باز کنید، کلید alt را نگه دارید و روی گفت‌وگویی که می‌خواهید بدون سین کردن پیامش را بخوانید، کلیک کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

88033